Acord de inchiriere

ACORD DE ÎNCHIRIERE

Vă solicităm să cititi cu atentie prezentul Acord de inchiriere, inainte de a plasa o comanda pe site-ul My Glam Shoes. Prezentul acord se poate sa se fi modificat de la ultima dumneavoastra vizita pe site.

Acordul de inchiriere, denumit in continuare („Acord”, „Termeni si conditii ”) ,reprezinta contractul dintre dumneavoastra, denumit in continuare („Client”) și SC FASHION GLAM SHOES SRL, detinatoarea de drept a magazinului on-line MY GLAM SHOES, denumit în continuare („Magazinul” ori „Noi”), prin care se stabilesc termenii si conditiile in care dumneavoastra inchiriati pantofi de designer, denumit in continuare („Produs”, „Servicii”, „Pantofii”) fie prin intermediul site-ului (www.myglamshoes.ro) sau prin inchiriere fizica din Cluj-Napoca, platind un Pret pentru serviciul oferit denumit „Pretul inchirierii” ori „Pretul probei”. „Pretul de retail” este reprezentat de valoarea de cumparare a Produsului, care se afiseaza pe Site.

Prin bifarea pe site Accept sau Trimite comanda ori prin semnarea Acordului, Clientul isi da expres acordul cu privire cele inscrise in Acord, cu privire la Termenii si conditiile site-ului, precum si Politica de confidentialitate, Politica de cookie-uri si Politica de retur.

In cazul in care nu sunteti de acord cu termenii si conditiile Magazinului si veti bifa NU ACCEPT, nu plasati comanda ori nu semnati Acordul, nu veti putea beneficia de Serviciile noastre si drept consecinta nu veti putea inchiria Produsele. Ne rezervam dreptul de a modifica Termeni si conditiile Acordului, iar acest Acord trebuie dat expres de fiecare data cand inchiriati Produse de la noi. Prezentul Acord se aplica pentru unul sau mai multe Produse comandate din Magazin.

1. Condiții generale

Produsele noastre sunt oferite spre inchiriere doar persoanelor care au varsta legala de 18 ani corespunzatoare pentru a da nastere faptelor sau actelor juridice. Drept urmare, prin semnarea prezentulului acord, atestati faptul ca aveti varsta legala si ca sunteti autorizati sa utilizati metoda de plata aleasa, inclusiv cu instrumente bancare- card, pentru plata Produselor comandate.

Proprietarul Produselor este SC FASHION GLAM SHOES SRL si a magazinului on-line MY GLAM SHOES, astfel ca dumneavoastra aveti posibilitatea doar sa inchiriati Produsele, neavand niciun drept de proprietate asupra acestora.

Prezentul Acord se completeaza cu informatiile din contul dumneavoastra privind datele de identificare ale utilizatorului, produsele alese, data si durata inchirierii, modalitatea de livrare etc. Contractul va este comunicat prin e-mail ori prin inmanarea unui exemplar in cazul inchirierii fizice a Produselor din Cluj-Napoca. In cazul intervenirii unor erori privind datele introduse de catre dumneavoastra, le puteti indrepta prin logare in sectiunea Contul meu, unde aveti posibilitatea rectificarii acestor erori.

Limba in care e redactat prezentul contract este limba română iar legislatia aplicabila evetualelor litigii este legea română.

2. Obiectul contractului

MY GLAM SHOES ofera servicii de inchiriere de pantofi de lux, branduri cunoscute ale marilor designeri, pantofi autentici. Limita maxima a numarului de produse ce pot fi inchiriate printr-o comanda e in numar de 3 produse, cu conditia ca acestea sa fie disponibile pentru inchiriere.

3. Pretul inchirierii si/sau al probei

Pretul este afisat pe site pentru fiecare produs in parte. Daca valoarea inchirierii este sub 400 lei, se va percepe si costul transportului livrare-retur, asa cum apare listat pe Site, precum si la finalizarea comenzii din sectiunea Cosul meu. Totalul de plata, alcatuit din pretul pentru unul sau mai multe produse, cu sau fara taxa de transport-costuri de livrare, este cel din comanda finala. Nu percepem garantii la inchirierea produselor.

Clientul poate proba Produsul fara costuri suplimentare in Cluj-Napoca, pe baza de programare telefonica sau prin e-mail la office@myglamshoes.ro.

Produsul poate fi probat la distanta contra unei sume in cuantum de 30 lei, la care se adauga taxele de transport, in confortul casei dumneavoastra. Pentru acest serviciu de proba trebuie sa returnati curierului Produsul in maxim 24 ore de la primire. In caz contrar, se va percepe costul inchirierii produsului pentru 4 zile, iar dumneavoastra va dati acordul expres a va fie debitat cardul in cazul acesta. Daca si dupa expirarea termenului de 4 zile nu returnati produsul, se va percepe un cost de 200 lei pe zi de intarziere, in care coletul nu ajunge la curier in termenul mai sus mentionat, iar dumneavoastra va dati acordul expres sa va fie debitat cardul in cazul acesta.

4. Rezervarea Produselor si Anularea comenzii

Rezervarea Produselor se poate face de indata ce cunoasteti data evenimentului, prin selectarea in calendar a zilei de incepere cu o zi inainte de evenimentul la care intentionati sa purtati Produsul.

Produsul poate fi rezervat pana la doua saptamani(14 zile) fara plata pana la data evenimentului. Daca comanda e anulata inainte cu 3 zile de a fi trimisa, ne autorizati in mod expres sa va debitam oricare din cardurile cu care v-ati inregistrat si va vom percepe un cost de anulare de jumatate din valoarea inchirierii pentru Produsul selectat, renuntand totodata la termenul de 14 zile pentru denuntarea contractului prevazut de lege.

5. Durata inchirierii

Durata inchirierii este de 4 zile, cu posibilitate de prelungire. Daca Produsul este restituit mai devreme, ”Pretul inchirierii” ramane neschimbat.

In cazul restituirii Produsului cu intarziere, percepem penalitati in cuantum de 200 lei pe zi de intarziere in care coletul nu ajunge la curier. Prima zi a inchirierii este considerata ca incepe cand curierul ajunge la dumneavoastra sau clientul intra in posesia fizica a Produsului iar in a patra a zi trebuie rambursat pachetul la curierul agreat de MY GLAM SHOES. Daca a patra zi se implineste intr-o zi de duminica sau o sarbatoare legala in care curierii nu lucreaza, Clientul poate retura pantofii pana in ziua imediat urmatoare la ora 12 la amiaza. Zilele de sarbatoare sau nelucratoare se iau in considerare in calculul perioadei de 4 zile pentru care se inchiriaza. In cazul in care inchirierea se face din Magazinul fizic, sunt aplicabile aceleasi reguli cu mentiunea ca predarea in a patra zi se poate face si personal la sediul societatii ori la curierul agreat de MY GLAM SHOES. In cazul in care nu se trimite Produsul cu curierul pus la dispozitie de noi, dumneavoastra va asumati in intregime costurile de transport, chiar daca valoarea inchirierii depaseste 400 lei.

6. Prelungirea duratei inchirierii

Inchirierea se poate prelungi doar in situatia in care MY GLAM SHOES este anuntata pe orice cale de comunicare, telefonic sau prin e-mail si se confirma in mod expres disponibilitatea Produsului pentru prelungirea inchirierii si sub conditia achitarii Pretului de inchiriere pentru inca 4 zile. In cazul in care acel produs e deja rezervat, nu puteti beneficia de Produs si trebuie restituit produsul la expirarea perioadei pentru care s-a inchiriat, iar orice intarziere atrage penalizari de 200 lei pe zi de intarziere, in care coletul nu ajunge la curier.

7. Schimbarea produsului

Produsul inchiriat poate fi schimbat fara taxe de schimb daca marimea nu corespunde cu conditia ca Produsul ales de d-voastra pentru inlocuire sa fie disponibil si sub conditia platii diferentelor de taxe aferente inchirierii daca exista si transportului daca e cazul.  Daca schimbul se face cu mai putin de 10 zile, dar nu mai mult de 3 zile inainte de prima zi de inchiriere, iar produsul cu care se schimba are "Pretul inchirierii" mai mic fata de produsul initial, diferenta de pret se considera avans pentru o inchiriere ulterioara, valabila timp de o luna. Daca schimbul se face cu mai putin de 3 zile inainte de prima zi de inchiriere, diferenta de pret nu se returneaza.

8. Promotiile

Promotiile nu se cumuleaza intre ele. Promotiile sunt valabile pentru comenzile si rezervarile plasate doar de la momentul inceperii perioadei de desfasurare a acestora.

9. Modalitati de plata

Plata se poate face cu cardul ori in numerar. MY GLAM SHOES va debita cardul dumneavoastra cu „Pretul inchirierii” ori „Pretul probei” si vă va emite factura cu „Pretul inchirierii”ori „Pretul probei” imediat ce ati plasat comanda. Prin plasarea comenzii pentru Produse pe site ori fizic in Cluj-Napoca, ne autorizati sa debitam cardul dumneavoastra cu suma reprezentand „Pretul inchirierii” si eventualele penalitati daca inregistrati intarzieri privind rambursarea Produsului ori taxe suplimentare in cazul in care schimbati Produsul, il distrugeti sau nu il mai inapoiati, conform taxelor percepute in aceste situatii. O rezervare a unui produs (site ori fizic in Cluj-Napoca) reprezinta o comanda, indiferent de data la care doriti sa utilizati produsul, fiind necesar a face plata.

10. Incheierea contractului

Contractul este incheiat la data la care vi se confirma comanda, prin e-mail de catre MY GLAM SHOES ori in momentul inchirierii fizice a Produsului.

11. Denuntarea unilaterala a contractului

Clientul are dreptul de a notifica in scris societatii noastre, respectiv Magazinului ca renunta la inchirierea Produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de plasarea comenzii pe site ori de la data semnarii acordului de inchiriere in Magazinul fizic.

12. Drepturile si obligatiile Magazinului 

12.1. Livrarea produselor si mentenanta lor

Va vom livra Produsul comandat, cu respectarea marimii, culorii si modelului ales, la data indicata in comanda. Produsul poate fi usor diferit ca stil si culoare decat apar in fotografiile de pe site ori in catalog. Raspunderea noastra pentru livrarea produsului comandat este limitata la livrarea la data si locul indicat prin comanda. In caz de neexecutare, va vom restitui integral Pretul inchirierii ori Pretul probei in cazul in care acesta fost deja achitat. Produsele noastre pot fi comandate si livrate in aceeasi zi, in Cluj-Napoca (pentru comenzi plasate pana la ora 14.00). Pentru celelalte comenzi, produsele vor fi livrate cel mai devreme in ziua urmatoare celei in care a fost plasata comanda. Modul de livrare si costurile livrarii sunt alese exclusiv de MY GLAM SHOES.

Produsul va fi curatat profesional, dezinfectat si igienizat fiindu-va pregatit pentru a fi purtat. Nu curatati dumneavoastra produsul. Prezentul acord se coroboreaza si cu informatiile privind Mentenanta pantofilor ce se afla pe site si trebuie respectate. Folosirea produsului se face pe riscul dumneavoastra si MY GLAM SHOES nu isi asuma responsabilitatea pentru problemele de sanatate cauzate de utilizarea produsului.

12.2 Servicii de proba

Aveti posibilitatea de a proba Produsul fara costuri suplimentare in Cluj-Napoca, pe baza de programare telefonica sau prin e-mail la office@myglamshoes.ro.

Produsul poate fi probat la distanta contra unei sume in cuantum de 30 lei, la care se adauga taxele de transpot, in comfortul casei dumneavoastra. Pentru acest serviciu de proba, trebuie sa returnati curierului Produsul in aceeasi zi de la primire. In caz contrar, se va percepe costul inchirierii produsului pentru 4 zile iar dumneavoastra va dati acordul expres a va fie debitat cardul in cazul acesta. Daca si dupa expirarea termenului de 4 zile nu returnati produsul, se va percepe un cost de 200 lei pe zi de intarziere, in care coletul nu ajunge la curier in termenul mai sus mentionat, iar dumneavoastra va dati acordul expres sa va fie debitat cardul in cazul acesta.

In cazul in care nu optati pentru serviciul de proba, ci alegeti direct serviciul de inchiriere si pantofii nu va sunt buni din cauza marimii, trebuie sa returnati Produsul de urgenta, in aceeasi zi de la primire pentru a-i putea schimba pana la data evenimentului. Daca dumneavoastra nu doriti sa efectuati schimbul lor ori data evenimentului e depasita, iar o data determinat de catre noi ca Produsul nu au fost purtat, va vom rambursa suma pentru inchirierea pantofilor, cu exceptia costurilor de transport, in termen de maxim 14 zile. Pentru a returna un produs e necesar sa se completeze formularul aflat pe site si sa se aduca la cunostiinta Magazinului aceasta intentie, prin orice modalitate de comunicare.

Daca nu returnati produsul in maxim 24 de ore de la primire, „Taxa de intarziere” vă va fi facturata pentru fiecare zi de intarziere, in conditiile specificate la art. 13.3 "Returnarea peste termen. Clauza penala". Daca returnati un produs mai deteriorat decat l-ati primit, sunteti de acord ca orice costuri de reparatie sa va fie imputate si veti achita costul repararii ori inlocuirii produsului, asa cum vi le vom factura, in conformitate cu dispozitiile art. 13.2 Utilizarea produsului, determinate de noi raportat la valoarea de retail a produsului. Ne rezervam dreptul de a suspenda serviciul de proba in anumite perioade.


12.3 Returnarea produsului

La livrarea produsului, va vom asigura o eticheta de retur a Produsului, retur auto-adresat Magazinului precum si instructiuni de returnare.

12.4 Servicii oferite de Magazin si Garantii

Magazinul ofera servicii de consiliere privind alegerea Produsului si a marimii potrivite.

Garantiile oferite de Magazin pot fi utilizate de Client si nu pot fi transmise pe orice cale unei alte persoane. Garantiile se acorda in cazul in care Clientul isi indeplineste obligatiile fata de Magazin.

Garantia acordata de MY GLAM SHOES consta in inlocuirea gratuita a Produsului comandat daca nu corespunde marimea ori in restituirea „Pretului inchirierii”,  excluzand costul livrarii in cazul alegerii unui alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Magazin. Prezentele garantii sunt singurele acordate Clientului.

12.5 Daune directe si indirecte

In nicio situatie MY GLAM SHOES ori furnizorii acesteia nu sunt tinuti raspunzatori fata de dumneavoastra ori fata de un tert pentru daune speciale, incidentale, indirecte ori pentru pierderi de profit ori de despagubiri, rezultate din produsele noastre ori legate de acestea, indiferent ca sunt bazate pe garantii, contracte, raspundere delictuala, ori altele, prevazute enumerativ iar nu limitativ in prezentul articol. Clientul isi asuma integral responsabilitatea si raspunderea pentru orice daune cauzate de utilizarea produselor in timpul inchirierii. Magazinul ori furnizorii acestuia raspund pentru eventualele prejudicii create si dovedite, in limita „Pretului inchirierii” aferente prezentului Acord.

12.6 Prelucrarea de date cu caracter personal si confidentialitate. Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal este afișată pe site, la sectiunea Politica de confidentialitate.

13. Drepturile si obligatiile Clientului

13.1 Primirea produsului

Clientul poate intra in posesia Produsului in Cluj-Napoca prin predare fizica ori prin intermediul curierului agreat de MY GLAM SHOES, indicat in momentul efectuarii comenzii. In cazul in care se opteaza pentru livrarea prin curier, Clientul este dator sa primeasca personal ori alta persoana indicata in comanda, produsul in locul, la data si ora din comanda. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate in cazul indicarii unei adrese gresite .

In ipoteza in care se indica o adresa nesecurizata, (produsul fiind livrat fara a fi preluat de persoana care a facut comanda) MY GLAM SHOES nu isi asuma raspunderea pentru produsele lasate fara supraveghere. Mai mult, va asumati riscul ca a nu indica o adresa securizata poate duce la intarzieri sau costuri suplimentare de livrare, pentru care dumneavoastra sunteti pe deplin responsabil.

13.2. Utilizarea Produsului

Clientul are dreptul sa foloseasca Produsul inchiriat pe perioada inchirierii.

Clientul e responsabil pentru orice distrugere, degradare, pierdere ori furt, incendiu, pete de dimensiuni mari care nu pot fi curatate, lipsa pietre/paiete sau alte elemente de impodobire, lovituri si zgarieturi permanente sau orice alte cauze decat cele datorate uzurii normale.

Utilizarea normala acopera pete minore, Produsul poate fi usor murdarit sau prafuit. Daca returnati un produs mai deteriorat decat presupune normala utilizare, sunteti de acord ca orice costuri de reparatie sa va fie imputate si veti achita costul repararii ori inlocuirii produsului, asa cum vi le vom factura, determinate de noi raportat la valoarea de retail a produsului,afisata pe site dupa cum urmeaza:

Daca costul remedierii situatiei e rezonabil, de maxim 10% din valoarea cu care ati inchiriat, nu va vom percepe niciun alt cost aditional.

Daca pantofii sunt deteriorati peste uzura normala, insa reparabili, veti suporta un cost egal cu valoarea inchirierii acelui produs pentru 4 zile.

Daca pantofii sunt in situatia in care nu se mai pot repara, se va percepe un cost intre 50-100% care depinde de vechimea pantofului raportat la momentul achizitionarii de societatea noastra, dupa cum urmeaza: 100% daca pantofii sunt noi sau nu mai vechi de 1 an inclusiv, 90% daca vechimea pantofilor este intre 1 an si o luna- 2 ani inclusiv, 80% daca vechimea pantofilor este intre 2 ani si o luna-3 ani inclusiv, 70 % daca vechimea pantofilor este intre 3 ani si o luna-4 ani, 60 % daca vechimea pantofilor este intre 4 ani si o luna-5ani inclusiv, 50% daca vechimea pantofilor este de peste 5 ani si o luna.

Daca Produsul ajunge la dumneavoastra, sunteti obligat sa ne anuntati in maxim 4 ore de defectele sau stricaciunile pe care le constati ca pantofii le au, la adresa office@myglamshoes.ro, prin completarea formularului din interiorul cutiei. In caz contrar, dumneavoastra vet fi direct responsabili pentru toate eventualele deteriorari.

13.3 Returnarea produsului. Returnarea peste termen. Clauza penala

La data de retur indicata in factura aferenta comenzii dumneavoastra, va trebui sa lipiti eticheta de retur a Produsului pe colet, retur auto-adresat Magazinului nostru. Produsul poate fi returnat pana la sfarsitul zilei in care se termina inchirierea. Daca pierdeti Pachetul de retur, va asumati obligatia de a returna produsul pe costul dumneavoastra la data de retur si ne veti comunica un numar de identificare a expedierii.

Se considera returnare peste termen in situatia in care nu este confirmata de MY GLAM SHOES prelungirea perioadei inchirierii, la cererea clientului ori desi e confirmata posibilitatea prelungirii, nu se achita contravaloarea prelungirii. Inchirierea se poate prelungi doar in situatia de la art. 6. In cazul in care acel produs e deja rezervat, nu puteti beneficia de Produs si trebuie restituit produsul la expirarea perioadei pentru care s-a inchiriat, iar orice intarziere atrage penalizari de 200 lei pe zi de intarziere, in care coletul nu ajunge la curier. Taxa de intarziere e calculata pentru fiecare produs din comanda.

Daca returnati produsul peste termenul de inchiriere, o taxa de intarziere va fi debitata de pe cardul dumneavoastra ori va fi recuperata prin mijloace legale, urmand ca dumneavoastra sa achitati si toate costurile legate de recuperare. Taxa cumulata nu poate depasi pretul de retail afisat pe site pentru Produsul respectiv.

Daca nu ati returnat produsul in termen de 20 de zile de la data limita a returnarii, vom constata o lipsa de retur si veti datora 100% din „Pretul de retail”. Orice returnare dupa termenul de 20 de zile este sanctionata cu 100% din „Pretul de retail”. Daca platiti aceasta suma, produsul este al dumneavoastra, fara nicio garantie din partea MY GLAM SHOES.

14 Contul de client

Prin crearea unui cont de client pe site, Magazinul nostru ofera accesul la serviciile de inchiriere, ori prin inchirierea in Magazinul fizic din Cluj-Napoca. Accesul la servicii este conditionat de acceptarea fara rezerve a Acordului de inchiriere si a Termenilor si conditiilor Website-ului, inclusiv Politica de confidentialitate si Politica de cookie-uri si Politica de Retur, Mentenanta pantofilor.

Ne rezervam dreptul de a selecta clientela si de a inlatura din lista de clienti in situatia incalcarii prezentului Acord.

15 Newsletter

Va exprimati acordul expres prin semnarea acestui acord ca MY GLAM SHOES sa utilizeze adresa d-voastra de e-mail si informatiile introduse pe Site ori existente in comanda scrisa. Datele preluate de la dumneavoasta, in scopul expedierii newsletterelor, cu care sunteti de acord, pot fi folosite de MY GLAM SHOES doar in limitele Politicii de confidentialitate.

Renuntarea la primirea newsletterelor se poate face in orice moment prin email printr-un mesaj trimis la adresa office@myglamshoes.ro sau in sectiunea „Contul meu” existent pe site.

16. Clauze finale

Prezentul Acord, inclusiv Termeni si conditii, Politica de confidentialitate, Politica folosirii cookie-urilor, Politica de Retur reprezinta manifiestarea vointei dumneavoastra, ce inlocuieste orice acord oral ori scris, anterior semnarii acestuia.

Ne rezervam dreptul de a rezilia de plin drept ori modifica prezentul acord, pentru neplata serviciilor ori pentru orice motiv intemeiat, fara nicio formalitate prealabila si fara nici o alta procedura judiciara sau extrajudiciara. Prezentul pact comisoriu de gradul IV isi produce efectele de la data scadentei obligatiei neexecutate. Incetarea prezentului Acord nu influenteaza obligatiile deja scadente. MY GLAM SHOES nu va fi raspunzatoare pentru imposibilitatea de a executa oricare dintre obligatiile sale de mai sus motivata de cauze de forta majora.

Daca orice prevedere a prezentului acord este declarata ilegala, inaplicabila, sau in conflict cu orice lege de orice autoritate care are jurisdictie asupra prezentului acord, valabilitatea celorlalte sectiuni sau a prevederilor acestui document va ramane in vigoare si cu efecte depline.

Legea aplicabila prezentului acord e legea romana iar toate litiigile privitoare la nasterea, modificarea, stingerea, interpretarea si executarea prezentului contract atrag competenta instantei de la sediul societatii SC FASHION GLAM SHOES SRL, detinatoarea de drept a Magazinului My Glam Shoes.